11 okt 2017

Het kan zo lopen. Fanatiek bent u van start gegaan met uw bedrijf en u hebt al uw energie er in gestoken. Vol vertrouwen in uw product of dienst. Toch liep het anders. De ene tegenslag volgde de andere en nu zit u met de gebakken peren. U hebt geen overzicht meer in uw administratie en de facturen, aanmaningen, sommaties en incassobrieven zijn niet meer te tellen. U legt ze weg op een stapel en die stapel zorgt ervoor dat u niet meer weet waar te beginnen.

We begrijpen dat. Heftig en pittig om door de bomen het bos weer te zien. Maar het kan!

KleingeLuc zorgt er samen met u voor dat u hier uit komt. We doen dit door uw stapels administratie over te nemen en te zorgen voor overzicht. Alle schuldeisers brengen we in kaart en we nemen contact met ze op om betalingsregelingen te treffen. Dit kan voor zowel uw zakelijke als uw privé-administratie. We ontzorgen u en coachen u naar een gezonde, stabiele financiële situatie.

Schroom niet om contact met ons op te nemen!

[begin]

Reageer!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • CONTROLE * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.